duminică, 7 august 2016

Povestea de alaptare a Alexandrei si a lui Andu

La provocarea Saptamanii Mondiale a Alaptarii 2016 a raspuns si Alexandra, mama tare mandra a unui baiat de 3 luni.

"Bună ziua mă numesc Alexandra și am 31 de ani.

Acum 3 luni s-a nascut fiul meu Marius Alexandru. După un travaliu destul de lung și greu mii s-a făcut cezariană de urgență. Totul a mers bine si a venit pe lume puișorul meu cu 3, 570 kg și 56 cm. Asta se intampla la 23:45 sâmbăta . Am avut norocul să fiu mosita de prietena mea draga Codruța Brustur.
În seara in care am născut nu mi-am văzut copilul fiind anesteziata complet. In dimineața următoare la ora 6 dimineata l-au adus la alaptat (eu fiind în terapie intensiva). Nu pot descrie sentimentul care l-am avut in momentul în care s-a atașat de san. A mâncat binișor și au venit și l-au luat. Toată ziua așteptam cu sufletul la gura sa îl aducă inapoi , din 3 în 3 ore. Odata în salon l-au lasat cu mine și în momentul acela am realizat că vreau sa il alaptez exclusiv, indiferent de durerea care o aveam cand sugea, răni și alte obstacole. Odata ajunsi acasă am continuat alaptatul la cerere. Rudele si cunoștințele imi spuneau sa introduc si laptele praf ca supliment. Ei spuneau ca laptele meu nu este suficient. Am refuzat aceste propuneri și am continuat cu ceea ce credeam eu că e bine. Mulțumesc Codrutei pentru că a insistat sa alaptez și mi-aș dori ca toate femeile care nasc sa aibe o Codruța langa ele. E pacat că de multe ori nu suntem bine informare din maternitate și că multe mame renunță la alaptat din cauza aceasta. Laptele matern este cel mai important pentru cel mic. Nu numai ca hrană ci și ca liniștitor.
Suzeta?? Chhhh...fui caca , țiți. ..mmmm bun bun.
Acum fiu meu are 3 luni și cântărește peste 6kg și jumătate. Deci sa nu vină nimeni să îmi spună că laptele matern nu este de ajuns și ca este nevoie de supliment.
P.s: Alăptați-va copiii ca doar o data in viața se intalnesc cu aceasta hrană și sunt momente care nu se pot inlocui cu biberonul. Fara apă , ceai și tot felul de minuni , laptele ține de foame , sete și liniștește."
Alexandra, 31 ani si Marius Alexandru (Andu), 3 luni



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu