miercuri, 23 noiembrie 2016

De ce imi doresc ca parintii sa vina la evenimentele mele

Primul meu eveniment pentru parinti a avut loc pe 07 Februarie 2015 in Bucuresti la sediul Pronatalia.
Pana la acest eveniment am mai tinut evenimente impreuna cu alti oameni, evenimente comune, insa primul al meu atunci a avut loc.
Imi doresc sa pot face cat mai mult timp aceste evenimente, imi doresc ca cat mai multe persoane sa fie prezente pentru a se informa. Pentru ca munca mea si dorinta mea, pe care mi-o dezvalui prin munca, sa devina realitate, cat mai multi oameni ar trebui sa fie prezenti la aceste evenimente.
Imi doresc cat mai multi parinti constienti de ei si prezenti.
Cand esti constient de tine poti sa fii prezent in viata ta si a copilului tau.
        Sunt foarte fericita cand la evenimentele mele vin multi oameni pentru ca acei oameni pot face parte din realizarea dorintei mele de a fi lumea plina numai de oameni care sunt prezenti in viata lor, sunt prezenti pentru ei si pot fi prezenti si pentru altii, copiii lor.
        Sunt foarte fericita cand oamenii vin la evenimentele mele pentru ca imi dau seama ca in acei oameni eu am pus o parte din mine, o parte din dorinta mea de la transforma astfel lumea.
        Sunt foarte fericita cand vin oamenii la evenimentele mele pentru ca le vad bucuria din ochi cand isi dau seama de lucruri, cand isi dau seama ca ei aveau raspunsul in ei. Vad oameni decisi sa se uite, pe viitor, mai mult in ei si dupa sa intrebe inafara lor. Oameni care stiu ca au in ei raspunsul.
        La inceputul evenimentului eu le spun, mai tot timpul oamenilor, faptul ca nu o sa le spun ceva ce ei nu stiu. In acel moment ei sunt surprinsi, si uni chiar indignati, cu atitudinea “da’ ce am venit aici, am dat bani si nu imi zice nimic ce nu stiu, pai am dat atunci banii degeaba”.
 Acestia o sa isi dea seama ca a meritat sa vina pentru ca ceea ce am facut eu nu a fost altceva decat sa ii fac constienti ca acele informatii ei le detineau si aveau nevoie doar de un facilitator pentru a le accesa si de a le sti constient de acum incolo, de a le aplica cand doresc. Acela este momentul in care ei stiu informatia si aleg sa faca asa sau altfel.
           Nu este usor sa ai un astfel de rol, tu sa fii cel care aduce in fata oamenilor niste informatii, ii face pe oameni sa le stie in mod constient, sa poata lucra cu ele. Oamenii foarte rar iubesc oamenii care le aduc la nivel constint informatiile, pentru ca din acel moment ei trebuie sa lucreze cu acele informatii si nu este deloc usor, nu mai pot fi scuzati pentru ca "nu au stiut", ei din acel moment stiu.
        Asadar oamenii care vin la evenimentele mele sunt ferm convinsa ca sunt cei care isi doresc sa aduca la suprafata informatiile pe care déjà le aveau in subconstient, sa le invete si constient.

        Sunt acei oameni care incet, incet isi doresc sa devina tot mai prezenti in viata lor si a copiilor lor, si poate nici nu isi doresc constient asta insa asta fac, devin mai prezenti inevitabil pentru ca déjà stiu la nivel constient informatiile.

Ps. Evenimentele mele le fac tot timpul publice aici 
https://www.facebook.com/Educatie-by-Codruta-Brustur-1567275953484566/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu